Geoblog.pl    Steewe    Podróże    transsib    Cioybalsan, Czoybalsan.. cholera wie co.

Cioybalsan, Czoybalsan.. cholera wie co.

Mongolia
Mongolia, Choibalsan

In the middle of nowhere..
Jednak Lonely Planet czasem mowi prawde. Bez jeepa albo kasy na jeepa nie ma sie co zapuszczac w dalsze rejony. Ani pustynia ani stepy nic nigdy czlowiekowi dobrego nie przyniosly :) Zreszta takim survivalowcom jak nam ( survival sklepowy). Na poczatku 6 godzinna podroz, gdzie po drodze mozna bylo zobazcyc wiecej wielbladow niz drzew, przy ktorej droga nad Bajkal byla 4-ro pasmowa autostrada. Po tym czasie skonczyl sie asfalt i druga polowa byla jeszcze lepsza. A o sikanych przystankach na stepie nawet nie wspominam. Jednak obywatelki tego kraju opanowaly trudna sztuke ukrywania sie za zdzblem trawy. Dojechalismy kolo polnocy. Capnelismy elegancki nocleg. W 4 osobowym pokoju zagniezdzilo sie kolo 105 lokatorow (nasza 5 i 100 kararuszkow) ale nie bylo nawet ciasno. Swit przyniosl mila niespodzianke - tu nic nie ma. Step, pare jurtow i kilkadziesiat stolow bilardowych. Tak wiec gramy w kalambury na lokalnym dworcu pks i wygralismy bilety powrotne.

by Wiolka & Orzech

Aha i jeszcze jedno.
Jak nie bedzie komentarzy to zamykamy bloga, a lysy mintai zamyka sie w klasztorze A co !